Vtf?

Ja föresten det där jävla sparkontot jag pratade om som verkade så bra blir det inget av. Man får visst inte ha anmärkningar om man vill öppna ett sånt. Jävla skit, jävla diss faktiskt.. Jag har ju betalat av mina skulder, det är bara själva anmärkningen kvar, jag har inkomst (för A-kassa räknas väl?) och det är ett jävla sparkonto jag vill öppna. Inte något kreditkonto som Akelius kan förlora något på utan ett SPARkonto där jag sätter in MINA egna pengar. Det kostar inte dem något ju! Dagens besvikelse, och den har knappt börjat.. Undrar vad som mer kan gå snett idag? Lär ju inte få gå svetsutbildning heller kan jag tänka mig, varken här eller Gbg. Oh well.. Bara att hålla tummarna antar jag..

Kommentarer
Postat av: Jonny

Skaffa en bank till!? Spara bör man ju få göra oavsett tidigare skulder7anmärkningar.

2009-01-15 @ 12:53:21
URL: http://www.zpike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0