Så vann tröttheten, igen..

Men faktiskt så tänkte jag tvätta egentligen men så råkade jag bli illamående och få en släng av huvudvärk så jag var helt enkelt tvungen att sova. Vaknade vid halv fyra, M hade visst försökt väcka mig flera gånger men gav upp till sist efter mycket fräsande och mordiska blickar från mig, oops, jag minns inget av det hehe. Iaf så hade jag fått nyaste Glamour (som jag på något sätt blivit prenumerant på, minns inte hur men sure, why not liksom) så jag spenderade ytterligare en halvtimme i sängen och läste och drömde mig bort bland skor och nya kläder.. Oh my säger jag bara..
Sen kom Flower och vi kollade nya desperate housewives och nyaste nip/tuck, sweet!:D

Förslag på filmer och serier jag kan ladda hem är för övrigt väldigt uppskattat so just bring it, oki?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0