Normal dygnsrytm here I come!

Är sjuuuukt trött just nu. Var hemma hos far på förmiddagen och hinkade kaffe för att inte somna, slutade med att jag var tvungen att kisa lite för att se klart (probably pga tröttheten) och blev lite sådär lagom skakis i armar och ben. Tror inte coffe is my cup of tea om man säger så:P Ännu tidigare på morgonen försökte jag bleka bort lite henna men det gick inte så bra. nu är håret inte mörkt rödbrunt längre utan ser mer slingat ut i nyanser från orange till mörkröd. Inte såååå hemskt faktiskt men.. I want my real color back!!:(
Jag och M var på stan idag och kollade lite. Han bokade en klipptid så imorgon åker afrot av och jag köpte en liten söt ring. Upptäckte nämligen att hålet från min gamla septumpiercing bara växt igen en knapp milimeter och jag saknar den så mycket så imorgon ska jag fixa tillbaka den. Problemet är bara att ju äldre jag blir desto mer harig blir jag, I'm fuckin nervous man! Men men.. Det blir nog bra:)

Imorgon kommer nog även min beställning från Ellos. De jävlarna de måste vetat att min hårtork är sönder för de hade ett erbjudande där man fick en resenecessär och en hårtork om man beställde för minst 200 kr. Så jag är snart ägare till det och även ett påslakanset, massagekräm (som visst är ätbar såg jag nu) och ett par geishakulor. Hehe de två sistnämnda kanske inte är det typiska man beställer därifrån men.. Såna där kulor har jag vart nyfiken på i flera år:) Dock enbart pga knipandet och det. Inte sexandet. Verkar totalknas med ett par kulor som sexleksak jao..

That's it folks, I'm goin to bed. C ya in 12 hours! Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Hmm ingen aning!

Om man hade jämfört mig med Spara och Slösa så är jag en riktigt slösa. :S

2009-01-16 @ 12:51:26
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0