Good morning Vietnam

Eftersom min morgon blev helt ruined by lökjäveln som vägrade gå till sin praktik så har det inte blivit nån träning för min del här hemma (snarare krig) så istället, medan lök flyttat sig från säng till soffa och "ZZZZZZNAAAARK" så har jag kollat Scrubs och OTH. Har även duschat (damn my hair smells good!), ätit frukost och klätt på mig. Om typ 20 min ska jag ringa och väcka E, tror det var kl tio iaf hehe. Och sen ska jag prata med min arbetsförmedlare om pengar, svetskurs och flyttbidrag och sånt. Ännu lite senare ska jag äntligen hämta ut mitt paket från Ellos. Är sjukt nyfiken på geishakulorna;-P

Ute snöar det nu, ser kallt ut, men enligt smhi är det bara -2 ute. Haha jag måste gå ut innan tolv iaf för då blir det ännu en grad kallare:-P                                                                            
C ya later alligator.. För skojs skull får ni en gammal goding. Cute huh?X-)

Kommentarer
Postat av: C

Haha en assistent lät ganska lockande :) Vad tar du i timmen? ;)

2009-01-20 @ 06:57:11
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0