What a bummer

Och då pratar jag givetvis om mitt liv just nu.

Jag är arbetslös, fattig och uttråkad. Mitt liv består av onödiga möten, oregelbunden sömn, för mycket filmtittande, för lite mat ätande och en oändlig rad konstiga förslag från konstiga människor. Självklart händer annat med men det kan vi ta en annan gång..

Idag såg jag Bolt, första tecknade filmen jag kollat på länge. Hur bra som helst faktiskt och hamstern Rhino rockade ju totalt. Nu sitter jag av någon anledning och kollar på oscarsgalan och fy, jag skulle inte slagit på tvn ens för jag drabbas av en sån shoppinglust. Not good, not good at all. Det är som att vifta med en av farmors sjukt goda köttbullar framför näsan på en svältande unge. Give me give me give me!

Idag fick jag föresten också ett erbjudande om att bli porrskådis och tjäna the big bucks. Nej men typ iaf. En kille ville ha mig som sin privata modell och paya några tusen. Jag drabbades av lusten att tacka ja och i den stunden insåg jag att jag varit utan jobb på tok för länge så imorgon ska jag tamejfan ut och jaga jobb. Vilket som. Annars blir det porrbranchen säkert, om jag inte vore så pryd och blyg vill säga haha. Huvva!

Well jag vill inte sälja mig själv så jag får börja med mina ägodelar istället. Bland annat min stackars Hello Kitty väska som jag inte ens hunnit använda:-( Nöden går före allt.

http://www.tradera.com/Hello-Kitty-vaska-leopard-guld-auktion_85553800



Nej nu ska jag läsa Snabba Cash av Jens Lapidus tills jag däckar på soffan.

Kommentarer
Postat av: Florence

ja det var härligt också:).



Ne gumman jag finns´här´. Jag håller tummarna för dig värkligen. Jag hoppas att du får jobb snart. Kan första att det är jobbit att nästan bara vara hemma å är göralös. Men det kommer ;) trust me (K)

Sj måste jag plugg :D.

2009-02-24 @ 13:29:50
URL: http://floflo.devote.se
Postat av: Anonym

Malin vad säger du om fika på Torsdag kanske?? Kan komma efter min träning dvs..kring 12??



Pusskram

2009-02-24 @ 16:42:48
Postat av: Clara

Tidigare inlägg var från MOI! :)

2009-02-24 @ 16:44:08
URL: http://cleary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0