Vackert väder

I natt sov jag faktiskt en sväng ändå, eller imorse snarare.. Somnade vid halv sju tror jag och vaknade sedan innan tolv av att sis ringde. Guuu så trött jag är men det är la bra ändå, då kanske jag somnar ikväll:-) Min hals känns värre idag och jag tror inte att något te i världen kan bota. Skit också. Idag har jag hållt mig sysselsatt med lite dammsugning och skurande så nu är golvet skinande rent och doftar gott iaf, sweeeet.

Nu ska jag röra mitt ass in till stan en sväng och löpa halstabletter och dra en säng in på bibblo. C'ya later my sweetlings..

Kommentarer
Postat av: Clara

Kring 300 kronor. men det är värt. Totally hot ju! Tagga helg nu stumpan!

2009-02-12 @ 23:48:00
URL: http://cleary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0