Sweets

Yeyeye ni kan aldrig gissa vad jag fick i för tidig julklapp av mamma å sis:-P EN UGN!! En liten söt mini ugn så nu kan jag äntligen baka, och göra gratänger, och pajer.. Oh la la how wonderful!

Kolla in skönheten liksom;-D Funkar precis som en vanlig ugn, bli rätt varm dock men det är ju inte precis en nackdel i min frysbox till lägenhet:-)

Igår spenderade jag kvällen med min kära karl och vi käkade pizza å massa annat. Rååmys:-D Jag älskar dig W, du är så helt otroligt underbar<3


Hehe mobba mig bäst ni vill men nu ska jag kolla Anna Ankas juuul. En åsikt verkar hon ha som är vettig iaf, att man inte ska hålla på att klä sig i pyttesmå kläder och flasha sig själv, varför ska man visa upp sig för någon annan än sin man liksom. Och Anna Skipper, fuckin dum i huvudet ju. "Anna verkar vara väldigt sexfixerad men hon klär sig ju som en gammal tant, det kanske bara är mycket snack och lite verkstad?" Hallå liksom.. Man kan väl gilla sex utan att se ut som en prostituerad, man måste väl för fan inte flasha sina girl parts för alla my goood Skipper you SUCK.

Kommentarer
Postat av: Florence

sv: vist är de det ;).. love dem all.



Gu kul att du fick en sådan. Nu kan du ha kul i köket ;)

2009-12-20 @ 21:12:16
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0