I väntan på samtalen

Ska ringa på några jobb senare idag, jag hoppas verkligen på två av dem:-)

Idag och i natt har det snöat som fan. Känns skönt med lite snö nu faktiskt och till och från kan jag inte låta bli att le. Däremot är jag lite skraj för de 14 minusgraderna det pratas om ska komma på torsdag:-O


Föresten, jag har typ blivit för stor för mina byxor. Så jag provade min mans istället, vad tycks? Hehe.

Kan ju säga att de sitter myyycket tajtare över mina lår än på mitt skinny mongo:-P


Kommentarer
Postat av: Florence

sv: tack Malin.. jag hoppas med jag kunde det. men guuuu jag saknar dig såå.

Måste bara fråga igen. får aldrig tag i dig singer men du svarar aldrig :S. :S. var år sedan vi pratades vid.



Byxorna passar perfekt ju ;)

KYSS

2009-12-15 @ 19:25:23
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0