Jag måste bara säga en sak

Eller flera. Men bara bra saker. Här kommer de:
  • I morse när jag körde så sa min lärare att jag är riktigt duktig. Tro mig, det är det underbaraste jag fått höra hittills. Skitglad!
  • Sen det här att jag blivit lovad jobb, också det underbart.
  • När jag körde med mamma så såg hon en stor skillnad från igår, mesen i mig börjar försvinna, troligtvis för att det gick så bra på lektionen idag:-)
  • Jag hörde av min kära älsklings mongo, han älskar mig och saknar mig. Thank you God for bringing this man into my life. Jag är kär och lycklig, men saknar sönder dock:-( <3

För övrigt idag var jag med Mohamed och Mukhtar på stan en sväng, för en gångs skull var det jag som hängde på och bedömde herrkläder. Herregud vilken rea de har på Dressman. Grabbar om ni är på shoppinghumör, gå dit, 70% rabatt på tokmycket;-D Sen blev jag såklart tvungen att få lite mer tjejaffärs atmosfär runt mig så jag gick in i en väskbutik. Skulle jag verkligen inte ha gjort för då fick jag syn på den här underbara tingesten. Jag är kär!!

Endast 1200 blygsamma kronor;-P Så, nån som känner för att skämma bort mig?;-D
Den skulle ju matcha min klocka så fint, och min tattoo, och mina klänningar..
Aaaaww..!

Nu ska jag ta och läsa en bok och käka choklad. Sen sova innan det händer något som förstör den här glada dagen. Plus att jag har tandläkartid halv nio imorgon:-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0