Important shit for the day, done.

Så har man vaknat, faktiskt ätit en liten frukost, övningskört (jag hatar enkelriktade gator!) och sprungit ett ärende på stan. Idag ändrades vädret helt knas. När jag gick hemifrån var det kallt och blåsigt och när jag kört klart blev det varmt och jackan åkte av. Hösten är definitivt här, man vet aldrig vad man kan vänta sig.

Oh vad jag vill ha lockigt hår, eller inte lockigt, mer vågigt som. Typ som bilden här nedan fast lite mer. Vad jag älskar mitt fluff när det är fluffigt:-P Någon som vet om det går att fixa, permanent alltså så jag alltid kan ha håret så?


Idag tänkte jag skriva till dig luv, inget speciellt, bara något om vädret och hur du skulle ha skrattat om du såg mig idag. Men så kom jag på att det är som det är just nu, jag vet ju inte om du skulle ha kunnat läsa eller inte. Så jag lät bli. Men jag saknar dig sååå ska du veta, att inte ens få höra din röst på flera dagar dödar mig. Men var du än är, vad du än gör, mitt hjärta är hos dig luv.



Du vet att det är en galen värld 
men bättre än innan du va här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0