En snabb update

Tänkte bara visa mina konstnärliga muffins jag bakade häromdagen. Och grabbsen i solen, kontakta mig om ni letar efter framtida man;-P Eller nej just det de är upptagna nästan allihop, sorry alla singlar, all the good men are taken haha;-)



You like? Kladdmuffins med marängtopp, brors favvisar:-D



Idag var sis och jag (ja hon är i Ume nu, yaaay!) och fikade med våra gammgrannar sedan barnsben. Det var nice men uuuuuh jag ska aldrig mer dricka kaffe!! Seriöst, jag mår jättedåligt:-( Nästa gång blir det gammalt vanligt hederligt chai te jaoo!:-O

Clara du får maila bilderna till mig från idag, den här är den enda jag har så den får duga så länge, klaga bäst ni vill haha:-P

Snart kommer farmor och farfar hit och mamma har lagat gourmet mat, rostbiff med hasselbackspotatis och kantarellsås. Yummie!

Oh oh! My baby's back. Jag är så glaaaad!!:-D Och nästa vecka ses vi, can't wait! Längtar så mycket<3



Weli luv, siempre te amo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmums på cup cakesen =)

2009-08-21 @ 18:50:38
Postat av: Anonym

hahah snygg jag är!

2009-08-23 @ 01:47:16
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0