Tebeya tebeya

I've got to get myself together jao.

Imorse kom jag hem från Sthlm, det var så lovely och jag ville verkligen inte hem. Jag har chillat med sis och min baby och hans bror och fått massa sightseeing och försmak på hur det vore att bo där. Vädret var underbart och det var verkligen inte kul att gå från rena sommarvädret till det här skitsnövädret asså..

Idag har jag bakat till mamma, hon gjorde en beställning för jag är så grym;-P Nån fler som vill beställa bakverk? Jag knäcker asså hehe. Kollade senaste OTH idag också, vissa serier får man inte nog av. Nyss så har jag duschat. Och hennat håret:-O Kunde inte låta bli när mitt hår såg så risigt ut och jag fick syn på den halva förpackningen som var kvar:-P

Har jag sagt föresten att lägenheten är uppsagd? Och att den redan är uthyrd från den 1 juli? My god det är på riktigt nu, jag känner peppen, och och den där pirrande rädslan, och peppen! Siiiis I'm coming!!:-D Shiiiiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0