Oh oh I see sunshine!

Lite lite bara men still.. Nice.

Hittade en bild på min kamera från i fredags:-P Hata mina babylockar som aldrig vill ligga fint:-(



Jag var hos farmor å farfar igår också, fick värsta hjortsteken:-D Eller var det rådjur kanske? Sweet iaf. Idag fick jag köra nästan till stan, på riktigt väg med riktiga bilar och jag körde nästan 70 shiiiat vad läskigt det var. Det är sjukt ändå, trots att jag åkt den vägen så många gånger är det som att allt blir helt nytt när man sitter i förarstolen. Uffff!

By the way, ser jag brun ut? I don't think so.. Lyllo resten av Sverige som har sooooool!!:-(



Uffff den här låten har fastnat, sååå fin!:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0