Jävlaskithelvete

Ok jag ska berätta för er. Idag hade jag uppkörning. Och jag körde faktiskt hur grymt som helst. Men jag kuggade, inte för att jag var dålig förare utan för att jag var för velig när jag skulle fickparkera. Och för att jag misstog en dubbelriktad väg för enkelriktad och således körde på fel sida. Jävla skitbilar som stod parkerade längs hela högerfilen, det får man ju inte! Jävla skitjag som antog att det var enkelriktat och inte tittade om det var en skylt eller inte.. Om jag bara hade haft ett av de felen hade jag säkert suttit här med körkort nu.

Men men, nya tag. Får se när jag får köra upp igen, min lärare skulle boka ny tid åt mig iaf snarast möjligt. Det känns så surt bara att jag inte kan dyka upp på min arbetsintervju med körkort på måndag:-/ Och att jag måste låna ännu mer pengar bara för det där förbaskade körkortet. Men snart så, då jävlar har jag det. Nästa uppkörning kommer jag klara galant;-P

Kommentarer
Postat av: kristina

beklagar du kommer att klara detta sånt händer.... du vet sj att du kan köra bil... men hur mycket slösade du på körkortet.men kan du byta färg på min porfil eller?

2009-09-17 @ 22:29:55
URL: http://missfaussou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0