Kiss me tru the phone

Oh my god en kille i reklamen hade en sån tajt dräkt att man såg hans *beep* och även de två *beep* som hängde där under i detalj shiit han skämdes då inte verkade det som även om det såg sjukt roligt ut. Han skäms nog nu i efterhand haha.

Ok med det sagt så vill jag faktiskt stolt berätta att jag fortfarande är vaken. Jag har varit duktig och rensat bort halva min garderob och lite annat skit och så har jag faktiskt på mig kläder idag, inte mjukisar, kläder:-D Nu har jag köpt snus för mina nästan sista pengar så nu känner jag mig inte lika grinig som jag gjorde innan heller.

Se, påklädd. Yaay.

Nu har jag kvar att gå igenom alla lådor och förrådet, säkert massa där som måste slängas med. Dryyygt jao men jävligt bra att få det bortgjort. Ska diska fritösen också, alltid lika rogivande, not.

Imorse, eller snarare tidigare idag kanske, så skrev jag två inlägg. Men det ångrade jag så de tog jag bort för de kändes lite privata, istället skickade jag dem till han jag hade i tankarna när jag skrev dem. Men det ångrar jag nu också. De var för ärliga helt enkelt tror jag, ni vet sådär fylle-ärliga typ. Det enda jag inte skrev är ju typ det uppenbara liksom, det skriker mellan raderna ändå säkert. Skit också.. Oh well. Om jag aldrig hör av honom mer nu så vet jag i alla fall varför. Damn me! Och min impulsivitet. Och min förmåga att bara mala på som jag gör just nu och blah blah I suck.


Weei nu är Flower på G hit, te och muffindags I believe:-D


("When when when when can we see eachother again?"
Saknar min sego jaoo)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0