Weekend

Rätt nice helg har det varit, lördagen spenderades i stan med min älskling och hans vän. Gud vad vi gick asså, sightseeing på högsta nivå för mig haha:-P Hoppas på fler såna sommardagar:-)


Idag har jag varit hemma hos sis och hennes karl och chillat, har även fått cola sprutat på mig i Mörby centrum, fråga inte hur:-P Till slut försvann molnen och solen kom fram, riktigt nice. Hoppas det blir fint väder hela sommaren nu, minst 25 vill jag ha;-D Tack och lov att jag fick duscha hemma hos sis med innan hon körde hem mig, lampan i källaren funkar inte så jag hade aldrig vågat duscha här hemma:-S På vägen hem så stannade vi på donken och käkade lite mat här hemma. Just nu ber jag för att Madde och Hasse är hemma och inte sitter fast i trafiken, det såg galet ut i riktning mot Sthlm asså. Håll tummarna jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0