Friday night blah

Om jag börjar med torsdagen som var en riktigt bra dag i jämförelse med idag. Sol redan på morgonen på G till praktiken, lovely! Varje rast ute kändes som sommar i ryggen på mig där solen sken, inte skuggan dock men det kan vi prata om en annan gång..


Efter praktiken drog jag och babe in till stan för jag skulle prova ett par skor, ni vet nog vilka jao;-) Ja precis, Adidas by Fafi, honey mid style. Jag kände dock att jag inte hade råd med de underbara små sakerna men min älskling är mongo och slösar sina pengar på mig och köpte dem åt mig. Knäppish där men lots of luvish luvish. Känner mig sjukt bortskämd dock:-O Sen gick vi äntligen och åt på Koh Pangang (eller hur det nu stavas) och inredningen var nice men maten gjorde mig lite besviken faktiskt. Det var ok men inte mer än så.



Så idag då. I morse hade jag möte med min coach och skrev slutrapport för jag kommer inte vara där mer nu efter den 12e. It's sad.. Jag trivs verkligen där och hon hjälper mig så mycket i mitt jobbsökande. Nästa vecka ska jag prata med AF och se om jag kan få tillbaka min coach igen. Vädret sög ju som fan idag, det är väl ingen nyhet för alla som bor här eller ni som sett vädret på tv? Trodde jag skulle blåsa iväg, om jag inte frös ihjäl först:-S Fick inte jobbet på Tamro som jag hoppats och trott på så mycket de senaste veckorna heller. Skitdag I say..! Ikväll har jag iaf gått en runda. Till solariet. I mina nya fina Fafiskor. Kändes bra iaf, I luuv<3


Nu tror jag dock att jag ska laga lite mat, börjar bli lite småhungrig faktiskt. Sen blir det att kolla resten av Book of Eli och kanske en serie.

C'ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0