Yeye

Så var det helg för mig nu då. Idag har jag officiellt klarat truckkortet, A truck och två B truckar. Härligt härligt men riktigt nervöst inför praktiken. Det en annan gör på 15 sekunder kommer jag i början behöva typ 15 min för att klara utan att riva ned allt och göra fel hahah. Praktiken blir på Wolksvagen Parts Logistics utanför Södertälje och blir ytterligare en tung fin merit i mitt CV:-D


Två av truckarna vi körde, skjutstativ och motvikt.

Just nu sitter jag här hemma och är riktigt uttråkad och trött. Har lust att sova asså. Imorgon är jag ledig och det passar ju jättebra eftersom jag ska tvätta kläder ändå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR HEEEEET!

2010-03-18 @ 17:30:19
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0