Ni vet

hur man kan vara helt glad och full av energi ibland? Idag var jag trött och slut egentligen och hade ont överallt men när jag slutade praktiken var jag ändå glad och upprymd och kände mig energisk. Men så bara vände det för orsaken till min glädje försvann på en sekund och lusten till allt är borta. Jag orkar inte byta tusen bussar för att fara till Willys och jag vill inte handla dyra saker här heller, men skit samma min matlust är ändå ganska borta nu.

Ja jag har humörsvängningar som fan. Jag kan bli glad av en kram, tokarg över minsta lilla och världen går under flera gånger om dagen. Ända sedan jag började praktiken har jag gråtit nästan varje dag, för allt möjligt och ingenting (nej jag är inte gravid..). Jag orkar inte med mitt humör längre men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Känns som att jag håller på bli deprimerad..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du krävs en förändring! Du ska ju inte må så där?!!



Måste du kanske flytta? Ska du inte komma hem? :)



Massor med kramar till dig stumpan <3 <3 <3

2010-03-30 @ 10:16:08
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0