Money money money

Åååh vad jag vill ha ett jobb nu! Ursäkta att jag har varit så off men min praktik har tagit kol på mig, upp tidigt och hem sent har det varit hela veckan. Först när klockan blivit halv åtta, åtta så har jag ätit och kanske hunnit varva ned, men då är det ju nästan läggdags för att jag ska orka jobba igen dagen efter. Mina dumma skor har förstört mina fötter och jag har knappt kunnat gå normalt på hela veckan, men nästa vecka hoppas jag blir bättre. Och eftersom sorteringen är rena tyngdlyftningen för mig och att man går omkring hela dagen så hoppas jag att jag ska gå ned några av mina nya kilon under den här tiden, och kanske till och med få nån muskel innan sommaren:-P

Appropå sommaren så har jag sökt massa sommarjobb, mest lager och sånt eftersom det inte känns som att jag duger till annat än slitjobb. Lönen är ju bra iaf. Men än har jag inte fått några svar. Håll tummarna för mig att jag får ett jobb innan maj, annars är jag körd!:-O Min kära man försöker hela tiden uppmuntra mig till att söka andra jobb med men jag har ju inte rätt erfarenhet eller personlighet, han säger att jag har hela livet framför mig och att jag har tid att komma på vad jag vill göra men själv känner jag mig redan så gammal och slut. Han är underbar han.. Jag är så glad att jag har en sån fin pojkvän som tror på mig och uppmuntrar mig och ständigt sliter upp mig från mina negativa hål. I luv you Weli babe, tack för att du finns och bryr dig<3


Kommentarer
Postat av: clara

det är viktigt med fina personer iens liv.



kram bruttan!

2010-03-29 @ 11:58:30
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0