Egentligen hade jag även en bild

från idag.

Nu är nämligen teoriveckorna slut och på måndag börjar truck körningen, jag hoppas så att jag kommer vara bland de grymmaste för ju sämre man är desto senare på dagen måste man stanna. De som är bäst och lär sig snabbast på trucken kan räkna med att gå hem redan vid tolv. Oh så härligt, tanken på att kanske kunna smita redan då och äta lunch med min älskling på dagarna<3

Idag eftersom det var sista dagen på Liljeholmen (nästa veckas spenderas i Alby) så bjöd Mats och Eva(våra lärare) på smörgåstårta UTAN leverpastej. Endast fisk och skaldjur, heavenly säger jag bara, sjukt gott! Knäppte lite bilder men eftersom jag har råkat paja min andra dator och den här har så dåligt med plats så får bilderna vänta tills jag kommit på en lösning..

Nu ska jag nog sova faktiskt. Har sökt lite jobb nu på kvällen= duktigt men bara käkat chips, godis, popcorn, choklad och ett äpple till middag=bad, veeery bad. Så nu ska jag sova så min mage slutar gnälla efter riktig mat, det får bli imorgon istället. Är sjukt sugen på chinese food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0