Äta?

Sitter på jobbet, äntligen lunch.. Men jag har iofs inte så mycket att göra på lunchrasten, en macka att äta bara och det går ju på ett kick liksom. Jag gillar nog tanken på lunch mer än själva lunchen faktiskt. Ååh vill bara sluta och gå hem nån gång, ska tvätta och äta wok med min darling ikväll, saknar han redan såååå!

Appropå my depression, jag tror att jag inte hade mått så dåligt om jag var anställd här. Alltså om jag fick lön för mödan. Men nu är det ju så att jag bara får mina pengar från försäkringskassan och det suger ju, och suger ännu mer gör det faktum att min framtid är oviss och att jag om två månader kommer vara tvungen att tigga pengar av soc om jag inte hittar något jobb och det vore det värsta, för vi vet ju hur de är, de skulle inte hjälpa mig för de skulle tycka att jag borde ha sparat på de pengar jag får nu. Men det går ju inte. Oh crap liksom..

Jaja. Jag är dökär iaf. How about you?

Clara jag vet, många tycker jag ska flytta hem, men ni vet ju hur jag är hehe. Envis som en stenbock och trivs bäst i Umeå om jag inte bor där:-P Dessutom, det blir bättre, solen kommer snart och jag kommer flytta från Södertälje snarast möjligt:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0