Tooorsdag

En update kanske?

Jag vet inte om jag har sagt det, men jag har gått ner 2 kilo sen jag började jobba. Mycket svett och lite mat kanske? Massa Yalla drickyoggi och frukt:-) Faktiskt så vill jag rekommendera en Yalla. Rågod! Den med smak av mango, banan och apelsin<3

Jag har precis blivit klar med allt skrivande, ansökningar och sådant. Imorgon ska jag gå till AF efter jobbet och skriva ut allt och posta och lämna in. Får hoppas på det bästa sen:-)

Brev som ska postas till 13 hyresvärdar, håll tummarna!

Ni har ju föresten inte fått se mina bäbisar heller, en ska adopteras bort till sis och få bo på hennes balkong.

Paprikaplantor för er som undrar:-P

Längtar så jättemycket tills imorgon kväll. Jag och babe ska se Inner Circle på Södra Teatern<3

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Tess

Håller alla tummar jag äger ;)

2010-07-08 @ 21:17:50
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0