Soooo

Jag erkänner, det blev ingen sömn what so ever för min del i natt och jag sitter här fortfarande vaken. Morgonen gick bra dock. Hann duscha och till och med dricka en kopp te och käka lite knäckebröd innan jag skulle träffa min coach. Svinkallt ute var det med, på vägen till centrum samtalade jag med en hemskt trevlig tant om kylan och lite till.

Till saken hör i alla fall, att jag ska på intervju på torsdag igen. Snabba puckar är det som gäller i detta fallet och jag vill inte jinxa det hela så jag säger inte ens var det är eller vad det är för typ av jobb. Ni får hålla tummarna helt enkelt. Min coach sa att jag såg trött ut idag. Inte konstigt eftersom jag inte sovit OCH inte hade någon mascara eller nåt. Jag ser alltid mongo ut då.

Detta var då tidigare idag. Tänk då nuläget, jag är helt förstörd asså.

Traskade även en rejäl runda i centrum idag, hämtade en present till darling och virrade som en slaktad höna fram och tillbaka i butikerna på jakt efter en billig bit kött och kycklingfiléer på rea. Det sistnämnda gick inte sådär världsbäst men trots det har jag kokat ihop en luuuvely köttgryta:-P Eller så är det kanske jag som är så jävla hungrig bara som tycker det går att äta? Äh..

Ok den ser kanske inte bäst ut men jag lovar, yummie!:-D


Hmm tillbaka till mitt sömndilemma. What the fuck to do? Min fina karl kommer snart och jag bara FÅR INTE somna direkt jag lutar huvudet mot hans axel, jag vill inte sova bort en enda minut tillsammans med honom:-( Hjälper verkligen kaffe? På riktigt alltså? Hur mycket och hur starkt i så fall?

I don't want to close my eyes, I don't want to fall asleep cuz I'd miss you baby and I don't want to miss a thing

Kommentarer
Postat av: Clara

Stumpan, varför sover du dåligt? Va jobbigt :(



Jag har också sovit dåligt senaste dygnen (kan bero på fullmånen)



Hoppas du får jobb snart. Lättare att komma in i rutiner osv..



Kram MISS YOU!! PS. Jag komemr till stockis nästa lördag. Stannar kanske en hel vecka ,)

2010-01-06 @ 08:40:28
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0