Sårrrry

Jag vet, I suck. Jag har som haft lite annat för mig på sistone men ändå inte typ. Ska jag börja från början, en snabb genomgång?

Det började med att jag träffade Cleary på stan (Stockholm alltså, för hon var här och hälsade på Emma som också blivit stockholmare) och fikade och sedan mötte vi upp Emma och vi gick lite rundor och kollade in affärer och sånt. Sen gick vi skilda vägar och skulle hem och käka och eftersom jag åt och bakade med babe så blev det inget bloggande. Följande dag stressade jag till sis och vi käkade och sedan mötte vi upp våra gamla favoritgrannar igen och även andra trevliga norrlänningar, kända som okända och hade så mys att vi inte ville gå hem fast vi var tvungna:-(

<3

Den natten sov jag hos sis och morgonen efter klev vi upp tidigast av alla för att hinna ta oss till arlanda för att åka flyg till Hemavan där vi skulle fira pappas 50års dag. Flera dagar av skidåkning, mat och gott sällskap följde. Jag och sis ramlade och slog oss en gång var, inga allvarliga skador dock:-)


Ja sen efter fjällen så pallade jag helt enkelt inte. Men inte mycket har hänt efter det heller. Provjobbade som balkongmontör i fredags och sitter nu här med värk i hela vänstra ryggsidan och en sträckning i armen och blåmärken på benen och armen. Trodde även jag skulle typ dö när jag fick tre balkongräcken över mig med, god damn så tunga de var! Och kylan, den kylan.. Uff! Kanske inget för mig va? Plus att chefen kändes lite väl.. närgången typ..? No thanks. I luv my man and no other.

Igår var min darling här och vi käkade och hade lite myspyskväll med film och glass och ananas. Uppenbarligen är jag allergisk mot färsk ananas för det sved och stacks som fan i min tunga och mina läppar och jag började blöda när jag åt den. Skit också! I luv pineapple juuu:'-(

Nu har jag nyss bokat en billig tandläkartid på Danderyds sjukhus imorgon, mer än halva priset eftersom det var en stand by bokning. Så imorrn blir det att gå och skämmas över mina kassa tänder och därefter antagligen må dåligt över det hiskeligt stora prisförslaget jag lär få..

C'ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0