Bäää

Det är som så jävla svårt att somna, men även svårt att vara vaken, lite lite att göra liksom.. Plus att jag är smygtrött, men det liksom försvinner så fort jag blundar och kommer tillbaka sekunden jag öppnar ögonen igen:-S

Helgen har varit nice iaf kan jag säga. Var hos sis i fredags och fick lite kläder och gomiddagen och kom hem senare på natten totalt proppmätt. Sweeet! För några timmar sedan tog min darlings födelsedag slut och den firade vi (eller jag kanske, han gillar inte firanden:-P) med banan och choklad kladdkakstårta, världen fulaste presenter och bio;-D Very nice där med. Alltså, en riktigt sweet helg.

Imorgon (eller om några timmar) ska jag väcka babe så han inte försover sig och sedan bege mig bort till Rusta och se om jag kan hitta nån gardin och kanske en duk. Tänkte nämligen äntligen städa bort julen från skokartongen:-D Kanske eventuellt att jag köper en dörrmatta med om det finns någon billig, har stört mig så länge på att jag inte har någon nu:-/

Tips på var annars man kan köpa billiga (men ändå fina) gardiner och dukar/löpare tas tacksamt emot:-)





Föresten så har jag den mest romantiska mannen i hela världen
och han försöker inte ens vara det
So fudgin luuuuvely! Lucky me:-D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ellos!

2010-01-11 @ 07:35:41
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0