Yay

Igår var en riktigt bra dag, ja jag är fortfarande arbetslös, men jag var hos tandläkaren och fick en riktigt bra deal. 4000 för allt:-D Men som ni alla vet har jag inte ekonomi för hela rasket på en gång, så det blir en tand i månaden typ, kanske eventuellt två om jag känner mig extra rik. På torsdag tar vi tand nummer ett. Och det grymma är att min tandläkare är umebo, I like her:-) Så nu även fast jag bor i Södertälje så blir det att fara till Danderyd för tandvård, just för att jag gillar min tandläkare:-P

Efter det besöket drog jag till centrum och provade tusen byxor i hundra butiker, ok inte riktigt men det kändes fan så. Hittade inget jag gillade typ. Sen mötte W upp mig och bedömde ett par jeans från Gina för billig peng, de fick det bli. Däremot gillade hela världen uppenbarligen också det linnet jag så gärna ville köpa så det fanns bara kvar i XL och XXL:'-( Jag var grinig som fan över det hela tills vi fikade på Café 60, jag prövade för första gången chai latte, to know what the fuss is all about. Fattar fortfarande inte grejen, det smakar liksom som skummad mjölk som man doppat en chai te påse i en snabbis bara. Då föredrar jag riktigt chai te med socker och mjölk i faktiskt..


Sen kom darling på den briljanta idén att fara till Heron City och vi körde lite House of dead, damn haha jag trodde helt seriöst jag skulle få träningsvärk i armen idag;-P Eftersom vi båda varit kassa på att äta så käkade vi på Pizza Hut sen, första gången på såååå länge för mig. Tack babe<3

Tandoori kyckling pizza, daaaamn vad god den var!!:-D

Inatt stannade han över fast han egentligen inte kunde, jag behövde det verkligen för jag var så mörkrädd:-O Det är så underbart att somna med honom och vakna med honom, ibland känns det som att vi på något sätt är synkade liksom. Jag önskar vi kunde sova tillsammans varje natt.. En vacker dag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0