Kanske

Sitter här i min kalla skokartong och funderar på om jag ska våga mig ner i källaren och duscha. Det är nämligen så att de ändrat belysningen nu så det är timer på en minut istället för ljust hela tiden. Men inte bara det, ljusknapparna sitter dåligt med, det finns ingen utanför duschen och säkringarna går hela tiden. Bra för mig som är sjukligt mörkrädd liksom..:-S Ska nog gå ner och kolla belysningen iaf.

Måste gå till affären med och handla lite, ägg och mjölk och sånt nödvändigt till te och bakning. Men ooh jag pallar inte, för kallt! Borde väl laga middag med men det pallar jag inte heller, lusten är helt borta och jag har kommit på att mitt kök består till störst del av kolhydrater och det är visst dåligt för mig. Yay..

Oh and did I tell ya? Jag har jätte ont i halsen, men bättre sjuk denna vecken än nästa.



Gårdagens pannkaksmys och dagens middag (morotsbiffar med couscous)

Damn vad jag är seg idag asså.. Får se om resten av kvällen går enligt planerna eller om jag har växt fast med asset i soffan. Handla, diska, duscha och baka lite muffins:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0