Fettisdag

Jag har bestämt mig, strax ska jag till affären och handla lite och sen ska jag baka semlor. Egentligen var det tänkt att jag skulle laga middag idag, trodde W skulle komma men han hinner inte:-( Middagen skulle iaf bestått av en fisksoppa med curry och vitlök till förrätt (för babe är lite sjuk) och krämig kycklingröra med pasta efter det. Låter gott visst?:-P

Tvättat har jag med, ska hämta upp sista lasset nu och sen handla allt jag behöver.

På torsdag ska jag föresten på intervju hos Lernia för lager och logistikutbildningen, håll tummarna!:-D


Så har man bakat, tvättat och gjort semlor. Nu är jag äckligt mätt kan jag säga. Disken får vänta tills imorgon, nu ska jag hiva i mig den sista colan tillsammans med en allergitablett så jag kan somna.


Jag saknar dig luv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mår du bättre nu då?



Vilka fina blommor du fick på lööövday :)

2010-02-17 @ 12:10:21
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0