En helg

Denna helgen har varit helt nice måste jag säga, bortsett från snön alltså. Min gamla barndomsvän och proffs stickare Emma var en av få som lyckades locka ut mig ur skokartongen och få mig att släpa mitt lazy ass hela vägen till stan för en välbehövlig fika. Vi kollade lite kläder och så med och god damn lätt att jag kommer handla vårkläderna på Cubus om jag får råd. Sen fick jag äntligen se hennes och Karros place ute i vildmarken:-P Riktigt nice måste jag säga, och jag är sjukt avis på både badrum och kök som det var rena himmelriket att laga mat i, köket alltså:-) Efter maten blev det Let's Dance och OS och ja jag erkänner, det kan hända att jag blev lite sådär småpepp på hockeyn och kanske nån skida sådär hehe;-)


Älskling körde hem mig sen så jag slapp trafikstörningarna och på vägen hem blev vi stoppade av polisen för en kontroll. Lite läskigt faktiskt även fast man vet att man inte gjort nåt fel. Igår kväll kom han till mig med och lagade våfflor till stackars mig som var för lat för att äta:-D

Vackert huh? You know you want it;-P

Jag bakade även lite äppelmuffins idag och nyss har jag käkat sjukt god middag, för jag är ju så sjukt bra på att laga mat;-D


Just nu sitter jag och kollar Die Hard och dricker te. Myspys med elementet också. Önskar dock det kunde vara myspys med min karl, saknar honom redan<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som du haft en riktigt bra helg Mallan! Kung. Puss & Kram

2010-02-22 @ 11:06:31
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0