Sooh

Vad har jag att dela med mig av idag förutom att solen skiner och att jag saknar sönder min man? Jo, jag är awesome. Och jag har haft samma svettiga sockar på mig i tre dagar. Mysigt va? Tänkte ni ville dela den infon med mig hahah. Nu ska jag dock duscha och slänga sockarna i tvätten, imorgon blir det en ny (fräsch) dag:-P

Det här med Hornbach funkar rätt bra faktiskt (förutom att jag stör mig på att man får snusa men inte tugga tuggummi som jag är beroende av och att man inte får ha mobilen på sig) och jag är inte helt slut när jag kommer hem eftersom jag inte behövt anstränga mig så mycket fysiskt på dagarna:-D Imorgon blir det bara halv dag för mig på praktiken för sen måste jag skynda mig till ett info möte om ett jobb som telefon intervjuare av företag och myndigheter. De behöver 15 pers och det är bara deltid men det är fast timlön och ingen provision och det gillas. Provjobb tre pass (9 timmar) först och om det funkar är man anställd. Jag veeet, provjobba sucks, men får jag jobbet så får jag en liten inkomst iaf vid sidan om praktiken och det vore sjukt nice:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0