Jag kan inte säga annat än att jag haft en riktigt bra helg

Fredagen spenderades hos Emma och Karro på grillfest med god mat, gott sällskap och en gnutta sol. Härligt säger jag bara förutom migränattacken jag fick på vägen hem och det faktum att jag drullade bort mitt sl kort.


Lördagen spenderades med min käraste man, vi käkade middag och kollade två filmer på datorn som jag missat hihi. Det var riktigt underbart och som vanligt var det svårt att skiljas från honom tidigare idag:-(
Luv luv luv<3

Så tidigare idag skjutsade min darling mig till sis. Hennes karl fyllde 25 i torsdags så idag var det födelsedags fika hos dem. Jag tog med en liten muterad Sverigekaka men den var inget i jämförelse med systers muffins och tårta, damn säger jag bara! Mmm..! Och middagen sen, kändes sjukt nyttig i jämförelse med det jag brukar äta hehe, och ändå gott som fan<3



Så, nu sitter jag här hemma. Kom hem tio över tio, så går det när man bor i utkanten om man säger så. Men det är lugnt idag för imorgon börjar jag inte förrän halv ett, på Hornbach:-P Glömde nog säga det va, från och med imorgon så praktiserar jag där på deras järnavdelning:-)

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack för din kommentar! <3



Myspys med grillfest. Kom inte madde?



kram/jag kommer til stockholm på fredag!

2010-04-20 @ 07:11:17
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0