Vad ska man hitta på idag då?

Jag har grymt tråkigt, sitter bara och nördar vid Farmville haha. Och eftersom mina kamera batterier är sämst och inte vill vara med så bjuder jag på en nördbild istället:-P

Farmen min


Inatt drömde jag föresten en rätt knas dröm. Jag låg i badkaret och bror kom in med en katt som råkade hamna i badet med mig. Jag och kissen badade och jag tvättade den som om den vore min egen bäbis och plötsligt blev den till en stor varg istället och mina känslor ändrades från moderskänslor till lillasysterkänslor haha. Vargen blev plötsligt en människa och jag kände i hela mig att den här människan är storebrodern jag aldrig haft. Han var som ett fosterbarn som skulle bo hos oss och bara jag visste att han var min storebror och jag kände mig så stolt. När han fick se området han hamnat i (Röbäck av någon anledning) fick han panik och sa att han inte kunde bo där för det var folk som ville döda honom där, han visade ett sår på benet som någon gett honom. Därefter kom det massa killar som ville döda honom och jag blev ursinnig och började slänga stenar och skor och allt möjligt på dem, de får ju inte döda min storebror! Jag missade såklart med alla kasten och blev skadad istället och min storebror fick rädda mig:-P Jag var jätteorolig och visste inte hur jag skulle kunna få min pojkvän att förstå att det här var min storebror jag aldrig haft som uppstått ur en katt. Sen minns jag inte mer.. Knas huh?

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Sv; Jag tror det handlar om sittande på toalettstolen.

2009-09-26 @ 15:41:34
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: fröken elin

ååh vilket kul spell vart hitta du det??



Jaaa men dom två va ju rätt iallafall, gooood:D



aah men det e ju bra, snus e bättre än rök

2009-09-26 @ 16:51:04
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: clara

aaaah du har ju sett för mycke True Blood :) sötnooos

2009-09-26 @ 19:08:52
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0