Usch

Jag hatar att äta frukost när jag är nyvaken. Jag mår alltid så jävla konstigt då, ju tidigare på morgonen desto värre. Nu mår jag nästan illa och har ont i magen. Jag undrar om det är frukosten bara eller om det är nervositeten också? I natt fick man ju inte sova ifred heller. Kanske borde jag informerat omvärlden om vilken viktig dag det är idag så de inte ringer och väcker mig mitt i natten? Oh well.. För sent för det. Damn vad jag är trött! Måste verkligen piggna till nu till körlektionen asså.. Sen blir det hem och duscha och ladda inför.. Hehe, tell ya later;-P

Kommentarer
Postat av: kristina

ska hålla tummarna för dig ... men jag e inte bra på sånt men om du får min lösenord så kan du fixa det åt mig.... jag vill att texten ska vara vit puss på dig berätta allt hur det gick. om du får den kan du komma och hämta mig från oslo hehehe

2009-09-17 @ 10:32:23
URL: http://missfaussou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0