Ursäkta min sega uppdatering

Men jag har varit helt stuck på True Blood de senaste två dagarna och varje avsnitt slutar ju så spännande att man bara måste se nästa;-P Tyvärr är jag på avsnitt 11 på andra säsongen nu så jag måste, precis som alla andra, vänta snällt tills nästa avsnitt släpps:-(

På fredag har jag iaf min lilla uppkörning. Håll tummarna för att han jag ska köra med är en snäll och sympatisk karl så han godkänner mig även om jag är så nervös att jag nästan skiter på mig. Om jag inte klarar det så måste jag öva mer innan uppkörningen, och som det är nu så har jag inte ens råd med uppkörning:-O Men det löser sig, ni vet ju att jag klarar mig alltid liksom:-) På onsdag nästa vecka har jag teoriprov och dagen efter, uppkörning!
Håll tummarna, please:-D

Nu ska jag duscha. Mitt hår ser ut som att jag redan duschat det, i rapsolja eller nåt. Mmmm.. Nice liksom:-S Föresten så har jag slut på snus, tog den sista nyss. Och eftersom jag var tvungen att panta flaskor för att försöka få råd med lilla uppkörningen så förstår ni att det inte är ett alternativ ens att gå och köpa en ny dosa. JAG DÖR!!

Kommentarer
Postat av: Clara

Njao, finns inga sådana jobb lediga :( Men om det kommer upp så skulle jkag inte tveka att söka. Shit vad du matat true blood! kul. Har du kvar på datorn så man kan komma med sitt usb? :)

2009-09-09 @ 07:24:18
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: Florence

sv: hahah du gjorde :P



Ja som sagt, jag håller verkligen tummarna för dig söt.

2009-09-09 @ 08:54:00
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0