Still no laundry

Det blir en sen kväll för mig idag asså..

I alla fall. Jag har upptäckt att inte bara min näsa är sne och skulle behöva knäckas till utan även mina läppar är snea. Jag vill verkligen köra upp lite restylane i dem, bara liiiite, så jag inte ser så sur och läpplös ut jämt. Jag tog en före och efterbild med mitt sånt där svindyra läppglans jag köpte för några månader sedan (nämner inget pris här för då får jag skäll haha) men wtf det blir ju typ ingen skillnad, väntade iofs inte en halvtimme, men still liksom. Gosh.

Före och efter.. Iofs så är före bilden lite större men ändå. Snea skitläppar, som om inte näsan är nog..

Kanske borde hamna i en barfight och få den fixad haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0