Puh..!

Trodde detta avsnittet var det absolut sista och att inga fler skulle göras, shit asså, jag hade dött då. För OH MY GOSH!! Det slutade typ om möjligt mer spännande än säsongsavslutningen på episod 4, det var typ.. Shiiiiet what the fuck just happend!? Jaja, ni har väl sett själva, eller kommer att se iaf.

Jaha vad ska man göra nu då..? Nu när Weeds är borta på ett tag? Någon som vet när Gossip Girl börjar sändas igen?:-P

Så har man precis slängt tvätten i tumlaren, det innebär att jag får sova om tidigast 1,5 timme. Tur jag inte har körlektion imorgon, alltså har jag sovmorgon. Fast.. Jag vill ju köra, så mycket som möjligt ju. Så jag får mitt körkort nån gång..

Kommentarer
Postat av: clara

true blood!!!! du kommer älska den, vampyrserie med massa sex ;)

2009-09-03 @ 22:44:38
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0