Pepp pepp pepp!

Idag var en bra dag jao:-) Twixen blev lovely igår och idag konfronterade jag min regnrädsla och körde på 90 väg i spöregn, läraren fick mig att tokbromsa med så jag skulle inse att man inte behöver krascha och slira av vägen bara för att det regnar ute. Nice! Jag är pepp för Nasrin också, hon har en repetition och ett slutprov kvar i teorin innan hon kan boka uppkörning, det fixar vi imorgon. Eller hur Nasse?;-P

Flytten är bokad nu med, på måndag kommer flyttfirman och hämtar mina saker. Billiga som fan är de med. Lätt att jag rekommenderar Engströms Express om man ska flytta söderut:-D

Snart ska jag ut och köra med mamma, övning ger färdighet, I'm ready maaaan!

C'ya!

(Damn vad jag är på bra humör!!:-D)

Kommentarer
Postat av: fröken elin

aaa de tycker jag med!:D lite mer ös i denna typ



haha nää ja har inte det, bara för att vara lite tvärtom höhöhöhö 8)

2009-09-29 @ 01:01:22
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0