Goddagens!

I natt har jag sovit otroligt gott trots att jag nojjade över spindlar fram till sekunden jag somnade. Mitt huvud var enbart fyllt av kantareller och spindlar och kantareller och spindlar.. Drömde inte ett skit i natt, mycket trevligt eftersom jag bara brukar drömma konstiga saker ändå:-P

Jag vaknade helt utvilad och bytte faktiskt sängkläder för första gången på evigheter. Ja jag veeet, äcklig jag är haha:-P Men nu är det gjort iaf:-)


Såhär ser jag alltså ut idag, very flottish och håret fucked up för jag har slut på henna:-(
Men lika glad är jag för det för jag är pepp pepp! Av någon outgrundlig anledning..

Måste passa på att visa mina svampar med som ligger på tork och även boven som varit på bordet i natt, hittade nämligen kattpäls på mina svamplings idag:-P


Sötkatt, hur skulle man nånsin kunna vara arg på henne liksom<3

Ååh jag vill henna mitt hår idag! Pallar inte gå omkring såhär ju:-/

Kommentarer
Postat av: clara

När jag blir frisk. Ska du bju på nå mat med svamp då? :(

2009-09-19 @ 15:37:32
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0