Fyyyyyyy!

Jag trodde inte man fick visa sånt här på youtube asså. Jag ska aldrig föda barn! Sorry mamma, men om det går till såhär så får du inga barnbarn av mig i alla fall. Ni som fött barn, går det verkligen till såhär??:-O

Varning, gravida och lättskrämda tjejer, kolla inte!!
Ni killar kan däremot kika och se vad era kvinnor genomlider haha.

http://www.youtube.com/watch?v=k7XSauzFBcs

Pax kejsarsnitt, annars vägrar jag jaooo..!

Jag lade upp själva videon först men.. Bara första bilden var så jävla skrämmande att ni får ta beslutet själva om ni vill se eller inte. Eeeeeooouuuuw säger jag bara. Hoppas det där inte är en standardfödsel:-O

Jag kommer drömma mardrömmar i natt:-S

Kära älsklingen min
om du vill ha barn
så får du stå för själva födandet.
Visst visst, jag kan bära i nio månader
men du får föda;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0