Friday

Idag är en riktig sån där skit dag. Lilla uppkörningen gick dåligt så nu är jag orolig att min lärare kommer avboka min uppkörning och kräva att jag tar fler lektioner. Det går inte, jag har inte råd. Jag har ju inte ens råd med uppkörningen och teorin i nuläget!:-O Försöker fortfarande klura ut var jag ska få 1500 kr ifrån.. Jag kan bara hoppas att min lärare mjuknar upp och låter mig köra upp på torsdag om jag verkligen bönar och ber. I helgen ska jag bara köra och köra och öva på det jag inte klarade idag. Om han ser hur duktig jag blivit så bara måste han låta mig köra. Han måste!:-O

Nu har jag rensat kantareller för att lugn ner mig. Jag vill baka men vi har typ inte tillräckligt med ingredienser:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0