Filmkväll ikväll med

Drag me to hell var ju såklart skrämmande, i början iaf, och som alltid när jag kollar läskiga filmer så måste jag kolla komedi efteråt. Så jag laddade hem Dance Flick. Maaan den var rolig asså, speciellt i slutet med tjockisen:-P De hade till och med lyckats klämma in en klockren Twilight parodi, hilarious säger jag bara:-D

Nu ska jag dock vara en tråkmåns och gå och sova. Imorgon ska jag upp tidigt och hjälpa mamma lite och mäta kartonger och skit inför flytten.

G'nite!

Kommentarer
Postat av: Crossdresser

Har en grön Fiesta-04 som bara står och "dräller". Visserligen 5-dörrars men bränslesnål så det förslår. Säg till om du behöver den efter du tagit kortet. Hörs R

2009-09-26 @ 23:09:22
URL: http://crossdresser.blogg.se/
Postat av: petter

Drag me to hell vill jag se, men inte blvit av..

Godnatt!

2009-09-27 @ 01:49:48
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0