Done!

Så var muffinsarna klara, står och svalnar nu. Hoppas de går att äta med hehe:-P

So, you like?

Nu är jag helt sysslolös och uttråkad, känner inte ens för att kolla film asså. Monday sweet monday, kom nån gång dåååå..! Till middag idag blev det pizza som jag tryckte i mig tills jag nådde min spygräns, det vänder sig fortfarande i magen på mig bara jag tänker på lukten. Och nu sitter jag och trycker godis trots att jag redan är smått illamående och äcklad. Det har blivit vanligt den senaste tiden, att jag har ständiga cravings efter godis och shit. Och så fort jag fått trycka i mig skiten blir jag spyfärdig och vill ha nåt annat. Jag kommer nog väga 60 kg innan året är slut asså, på de senaste månaderna har jag redan gått upp typ 4,5 kg:-O Kanske dags att slå en pling till Anna Skipper eller vad hon nu heter hahah X-)

Nej nu ska jag ta och plocka fram mina hantlar och mesträna lite, jag vet det ger typ ingenting, men i mitt huvud så försvinner några tjockpoäng iaf:-P

Kommentarer
Postat av: clara

MUMMA!!!

2009-09-06 @ 19:20:46
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0