Biiiiiil!

Nu har jag också blivit en sån där tönt. Efter jul ska jag öppna ett framtidskonto MAX där man själv kan bestämma hur länge man vill binda sina pengar och sen ska jag köpa bil. Har bestämt mig för antingen Ford Fiesta eller Ford Ka, båda fina som fan, bra att fickparkera med och drar lite bensin. Perfekt:-P Kollar på modeller från -03 och framåt. Vilka är finast tycker ni?

Fiesta:


Ka:



Väldigt nice bilar, små men ändå rymliga. Som ni ser kollar jag efter tre dörrars och inte fem. Vill ju ha så liten som möjligt och vill nån åka så är det bara att hoppa in där bak;-P

Oh well.. Nu ska jag till stan och posta paketen till BBB så det blir gjort.

Kommentarer
Postat av: maddew

snygga bilarna va. jaaaaaa...

2009-09-25 @ 23:57:19
Postat av: L♥tta

Söta små bilar, och härliga färgklickar. :)

2009-09-26 @ 00:24:05
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0