Un long dimanche de fiançailles

Kollar på en fransk romantisk krigsfilm med Audrey Tautou, jag har redan sett den men kollar den igen nu på tv. Såååå romantic asså, trots att de säger hennes fästman är död så förlorar hon inte hoppet utan fortsätter leta. När den är slut ska jag se en nedladdad film som handlar om en gift mamma som får reda på att hon bara har två månader kvar att leva, Life without me. Verkar bra faktiskt den med.

Självklart käkar jag ett ton godis och chips med dipp och sånt. Ska spara lite utifall min karl hinner komma förbi<3

Kommentarer
Postat av: Clara

Fan va gött!. Själv sitter jag och jobbar natt. Dricker julmust :)

2009-11-14 @ 23:18:44
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0