Tuesday

Så uppenbarligen har jag två hemförsäkringar, nödvändigt liksom.. Sa upp den på Akelius nyss iaf, den är visserligen billigare men jag har ju inte planerat att bo hos Akelius för alltid så jag håller mig nog till Folksam.

Duschade tidigare med, i min källare såklart. Två lampor har slutat funka där nere. En precis när man kommer ned och den andra i rummet utanför duschen, riktigt jävla läskigt eftersom jag är mörkrädd som få och nojjar järnet även när det är ljust i källaren. Jag menar, det ÄR ju liksom en källare. Och källare är läskiga. Oh ja.

En sak som är god, förutom Marabou Sensation med toffee och valnötter (den andra har jag inte smakat, någon som vet hur den smakar?), är Provivas mangodryck och även deras Female med mangosmak. I luuuv it!



Nu, dags för middag tror jag bestämt. Sen blir det senaste GG<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0