Och så kom Polly

Kollade på den nu på tv. Sweet, min typ av film jao:-) Ibland blir det inte som man planerat utan så jävla mycket bättre. Har tryckt i mig en hel Marabou Sensations med smak av toffee och valnötter, damn vad jag älskar den chokladen. Jag kommer bli helt knäckt om de slutar sälja den asså:-O

Ska sova snart för imorgon ska jag ta pendeln strax efter sex och fixa lite shit och sen tillbaka till af och gå på möte. Ska ringa och väcka darling imorgon med så han kan sjukanmäla sig i tid, jag är så orolig att han är riktigt sjuk, typ svininfluensan. Hoppas inte:-(

Kommentarer
Postat av: Clara

Hoppas det inte är svinis! Kan bli riktigt jobbigt :(



Annars då? Har du snö? :)

2009-11-09 @ 19:07:17
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: kicki

ahahah den e ju en riktigt bra film heheh har ju sett den så många gånger... aa det ska jag göra åker hem idag på besök ska ju träffa killen hehehe... Jag hoppas att det gåt bra mellan din kille och allt... jag söker jobb i gbg kan ju inte åka ditt utan jobb heheheh.... tack gumman om man vill bli smal så måste man kämpa ju. Damn vad jag saknar dig får ju komma på besök snart .. miss u babe

2009-11-10 @ 10:43:00
URL: http://missfaussou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0