Kinda nice

Imorse var jag sjukt trött, ögonen bara sved asså. Stackars luv som var tvungen att kliva upp tidigt:-( Idag fixade jag tvätten och upptäckte att mitt förråd inte var mitt. Eller ja jag hittade helt enkelt mitt förråd i en annan del av byggnaden, så det var bara att flytta runt lådorna igen.

Igår hade jag och luv myskväll hemma, fast innan det tvingade han mig att köra. Oh jag ville inte men jag vet jag måste annars glömmer jag ju hur man gör. Det var råläskigt men han har rätt, jag har väl inte körkort för att det ska förbli oanvänt liksom..
Renskavsgryta blev det till middag, det blev godkänt:-D Sen efter det kollade vi massa filmer på tv och käkade massa onyttigt och hade det myspys. Daaamn vad jag är lycklig!:-D

Just nu har jag duschat och smort in mig i mangokräm som gör underverk för hyn och käkat det som blev över från gårdagens mat. Jag dör så mätt jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0