I sucky sucky

Så var det lördag jao. Sug! Igår var det hur nice som helst dock. Jag och världens bästa man var på bio, egentligen skulle vi se Trubbel i paradiset men de var typ slut så vi såg Zombieland istället, skitkul film faktiskt. Efteråt käkade vi på burger king och sen for vi hem och drack te och käkade lite till och myste. Så sweet var det.. För fem timmar sen for han och det känns redan som typ fem veckor, det är galet, jag är typ fortfarande nykär. I luv Weli<3

Men nu, jag vet inte vad jag ska göra med den här kvällen. Luv är upptagen, alla jobbar, bara skit på tv.. Jag läste i en träningstidning att man ska äta fem mål om dagen när man ska bränna fett. Shit alltså, då måste jag vara riktigt smygfet så mycket fel som jag äter, jag äter typ högst två gånger om dagen:-O Som idag, först åt jag en macka och sen chips. I suck.

Egentligen vill jag gå till affären och handla nu. Cola, godis, frukt och kanske något att äta med. Men det känns bara meningslöst och slöseri med pengar. Det är kväll liksom, jag skulle lika gärna kunna lägga mig nu så den här skitdagen tar slut nån gång.


Dolt nummer? Nej tack jag tror inte det va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0