Gynekologiskt cellprov

What the fuck liksom, de som sa att det inte gör ont måste ha fått bedövning i smyg asså. Det gjorde skitont! Först den där plastgrejen som pressar sönder en och sen träskrapan somkänns som fan och slutligen den där flaskborst mascara borst liknande jävla grejen som känns som att de sticker hål på en eller typ skär, damnit det känns ju verkligen som att man ska börja blöda av smärta:-( Plus att det kliade som fan innuti sen, borsten är ju i metall och det lär ju inte funkat så bra med min kroniska nässelfeber tror jag. Dog typ iaf:-S Tack och lov att jag inte behöver göra det på tre år nu!

Hela dagen i dag har det varit snöblandat regn, verkligen inte trevligt. Och saffranspriset är uppe i 64 kr grammet. Helt galet asså. Tur jag inte har ugn och således inte kan baka. Men ändå, priset lär gå upp mer så jag kämpar emot impulsen att köpa lite för säkerhets skull:-O



Kommentarer
Postat av: Clara

I konw the feeling! Fy fabian!!

2009-11-06 @ 12:24:04
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: Florence

haha hade prov i någonting, gjorde det ej :D :P.



Nja ska hälsa på en kompis you know :P .. hör av mig imorgon om det går bra ;)



Puss saknar dig

2009-11-06 @ 19:13:10
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0